CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Glitter Words
Glitter Words
Glitter Words

ALwaYs LoVe BoTh Of YoU

ALwaYs LoVe BoTh Of YoU

Tuesday, June 30, 2009

SHOPPING TIME

Hantaran yang dah siap
Hubby yang kusyuk ngan BROWNIES
azfar naik moto
azfar tengah main di WORLD PARK

Ari Ahad, 21 JUN 2009.................Lepas operasi mengemas kat umah..............Aku N Hubby N AzFAR g Jaya Jusco Cheras................Aku g Shopping baju azfar sket..................Hubby duk teman azfar main sampai aku habis beli barang................Lepas memain..............Kami g makan kat FOOD COURT.............Aku tapau Kek Chocolate Indulgence N Brownies Chocolate.................Sempena HARI BAPA utk My Hubby.............. Selepas memakan.................g beli barang kat Groceries Jaya Jusco................Azfar dah tersengguk2 dalam troli jer..............Sampai abang Chasier gelak tengok azfar...............Coz dah ngantuk nak tido.............Lepas tue kami g NILAI 3..............beli persiapan hantaran utk sepupu aku...............Aku ingat nak bagi satu hantaran yang aku wat sendiri...............Gula-gula kot..............baru bertunang jer kan...................kira ok ler...............Pastu kami g GIANT beli barang umah lagi................Kul 10.30 malam baru sampai umah................malasnyer esok nak keje..........



2 comments:

  1. ingatkan ina bertunang..hehe

    ReplyDelete
  2. mmmmmmmm........kalo dia bertunang compem utk jemput u kan...........bukan jauh sangat.......dia takder calon........u tolong carikan yer........

    ReplyDelete