CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Glitter Words
Glitter Words
Glitter Words

ALwaYs LoVe BoTh Of YoU

ALwaYs LoVe BoTh Of YoU

Tuesday, June 30, 2009

PENGASUH aZFAR

Anak aku............Muhammad Azfar Danish telah bertukar tangan yang mengasuh................Sebelum nie aku still antar dengan Kak Ha (pengasuh Azfar) yang lama walaupun telah berpindah................Skang dah dapat pengasuh baru...........Nama Elly 28 tahun jer................Sebelah umah aku jer.............Dia ada 2 orang anak yang telah bersekolah tadika..............Seorang 5 tahun dan seorang lagi 6 tahun.................Elly ader jaga seorang baby anak Cikgu................Aku start antar Azfar pada 23 JUN 2009..............Monthly Elly amik RM 200 complete makan, minum dan mandi..............Dulu masa Kak Ha jaga...............Pagi, aku mandikan...............Petang, aku mandikan............Makan azfar, sumer aku yang siapkan..............Bayaran RM 230............Maner yang berbaloi........Bukan berkira..............Cumer macam tak patut kot...............HikHikHik................Orang cakap mahal.................Sebab Azfar dah besar...............Pastu sumer aku yang siapkan termasuk air panas ler dan air suam utk wat susu................
Jangan Mare, Cik Kak Ha.....

No comments:

Post a Comment