CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Glitter Words
Glitter Words
Glitter Words

ALwaYs LoVe BoTh Of YoU

ALwaYs LoVe BoTh Of YoU

Thursday, June 4, 2009

KERETA OH KERETA - KUNCI

Kunci Kereta aku
Keretaku

Dengar ler rintihan ku ini............Ari Isnin lalu, 1 Jun 09............Aku dah siap-siap untuk ke tempat kerja...........Aku pun cebuk nak amik kunci kete...............tapi puas ku cari.........tak jumpe2.............Aku pun amik tepon ku untuk tepon Hubby..............Tepon ku pula takder batery............sudah2x.............Aku try cari lagi tapi tak jumper gak...........Tepon Hubby guna phone lagi satu tapi takder kredit plak...........Aku pun tukar batery.........Betery pun dah nyawa2 ikan............Sebelum tepon Hubby semula..........Aku bagi mesej dulu kat My BOS.............bagitau dia yang aku lewat ke opis.............Kunci tak jumper.........My Bos OK jer...........Pastu terai cal Hubby balik tak angkat gak............Ruper-rupernyer dia ader PARADE.........geram nyer hati ku ini.............Tanyer Hubby.........Hubby kata dia dah letak tempat bese...........Aku cakap takder............Hubby cakap suh cari lagi..........Kejap lagi Hubby tepon balik...........Aku cakap tak jumper gak...........Hubby pun balas...........Dia cari gak kot2x terbawak.............Tapi takder plak............katanyer.............Jam menunjukkan 11.30 pagi.........Kunci kete tak kunjung tiber............Aku bagi mesej ngan MY BOS...........bagitau aku amik Emergency leave le.........Coz dah lebey 4 jam...........MY BOS reply OK.............Tengah hari Hubby balik...........Half Day katanyer............Try cari kunci kete gak.............Masalahnyer Kunci spare dalam kete gak.............spoil tul ler...........Tetiba JER........Hubby kata...............Ader ler satu tempat rasenyer.............Dalam plastik sampah yang tinggal tunggu masa untuk lori datang amik.............Suker2 ati dia jer nak buang kunci...........Konon katanyer..........nak buang sampah time lepas balik kampung malamnyer..............rupernyer ngan kunci kete sekali...........ish...ish.....ish.....


No comments:

Post a Comment