CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Glitter Words
Glitter Words
Glitter Words

ALwaYs LoVe BoTh Of YoU

ALwaYs LoVe BoTh Of YoU

Tuesday, June 30, 2009

MAJLIS PERTUNANGAN SEPUPU

Sepupu paling last kot
Mak aku N Mak Die N Kak Long Die
Potong kek
Pembahagian Harta
aZFAR nyenyak tido walaupun bising
Aku N aZFAR
Hantaran Sblh Lelaki
Hantaran Sblh Perempuan
Saat MendebarkanAzfar N NannaCincin tunang
Aku N Nanna
Ni ler orang nyer

27 JUN 2009, Sabtu..................telah berlangsung Majlis Pertunangan sepupu aku.............Cik Norfazana Hamid (panggilan NannA)................dapat nyer orang yang paling jauh..............Seremban............hikhikhik............ Jangan mare yer.................Sibuk tu memang sibuk..............Aku sampai malam sebelum tue...............Ditugaskan utk membuat Sireh Junjung..............Malam nyer dah siap.............Balik umah mak den kul 12.30 mlm................My Hubby kene Duty 24 Hours...............So Hubby balik ke umah semula..............Esok aku sampai terpagi ler sangat............Kul 9.30 pagi..............Nanna suh aku g beli hantaran lagi............coz tak cukup.............. ramai yang bagi hantaran tak ciap............tau-tau jer ler................Aku nie bukan le rewang sangat namernyer..........cebuk wat hantaran jer ler..............Sampai petang..............Kul 6.30 ptg baru balik umah........... ponat ler.................



No comments:

Post a Comment