CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Glitter Words
Glitter Words
Glitter Words

ALwaYs LoVe BoTh Of YoU

ALwaYs LoVe BoTh Of YoU

Sunday, June 7, 2009

HARI BIRU SEDUNIA

PAMERAN BUKU
Pedang BEN 10
Aksi ASKAR berjalan
Nak bayar dulu.......aZFAR memang paling cebuk bab bayar di Plaza TOL
Bosannyer biler nak sampai
Senyum jgn tak senyum
Aksi dalam kete

Weekend kami...........06 JUN 09, Sebenarnya petang baru aku N Hubby N aZFAR kuar nie...........Pagi seperti biasa ler kami bangun kul 8.00 am.........tue pun pasal nak tgk HARI KEPUTERAAN AGONG...........pastu tido2 balik ler.......cuti kan................Aku bangun dalam kul 10.00 am baru wat sarapan..............Pastu kami bergotong royong utk kemas umah............Aku telah tugaskan askar aku yang sorang tue untuk.............menjemur karpet dan membuang habuk.............dan tidak ketinggalan utk mencuci ketiga2 bilik Air.............baguz.baguz.baguz........... Lepas penat mengemas...........aku sorting baju2 kami yang dah tak pakai...........terutama baju......aZFAR ler.........sebab almari dia dah tak muat dah.............ponin kepala den...........Petang, lepas makan.........My Hubby kata jom balik umah mak dia...............coz leer..........mak dia dekat jer kan...............Sungai Besi jer............Aper lagi aku pun cebuk balik kemas baju tau.............On the Way, kami g THE MINES SHOPPING FAIR dulu...........Kono nyer nak g pameran Buku kat citu.............Memang meriah ler................Esok pun nak g lagi sebab katernyer UPIN N IPIN ader datang sok..........KAmi pun pergi melantak KFC dulu coz macam dah lamer tak makan ayam plak.............N nak try yang baru...........Pas makan dalam jam 9.30 mlm baru balik umah mak mentua den.............



No comments:

Post a Comment