CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Glitter Words
Glitter Words
Glitter Words

ALwaYs LoVe BoTh Of YoU

ALwaYs LoVe BoTh Of YoU

Tuesday, June 9, 2009

HuBBy JaDi BiBiK - 10 JUN 2009

Takut kene antar umah pengasuh
aZFAR masih demam nie

Hari ini..........10 JUN 09...........Kul 3.30 am aku bangun untuk wat susu aZFAR..........Aku pegang badan aZFAR............panas sangat nie............Hubby kata kene basahkan badan ngan air asam jawa..........Aku pun amik tuala dan air asam jawa...........terus basahkan badan dia...........dan letak tuala yang basah kat kepala aZFAR............Kul 6.03 am.......Aku terjaga dan kejutkan Hubby aku utk g keje............Hubby jawab aZFAR masih panas lagi badan nyer.............so Hubby amik keputusan utk cuti jer............Tapi Hubby kata nak anta aku g keje...........coz Hubby kata nak g Kementerian Luar Negeri, Putrajaya...........ader keje sket...........



aZFAR..........aZFAR...........Kul 6.30 am.........aku kejutkan utk bagi makan ubat...........Badan aZFAR dah panas semula.........Aku N Hubby berusaha keras utk beri aZFAR makan ubat tau...........Ubat dah der dalam mulut pun aZFAR bleh kuarkan balik............geramnyer aku.............Akhirnya dapat gak sumer ubat tue masuk dalam mulut aZFAR...............Kul 7.20 am...........siap utk antar aku g keje............Sampai tempat keje kul 7.50 pagi..............ikut jam aku..........aZFAR ikut Hubby g PUTRAJAYA...........








No comments:

Post a Comment