CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Glitter Words
Glitter Words
Glitter Words

ALwaYs LoVe BoTh Of YoU

ALwaYs LoVe BoTh Of YoU

Tuesday, May 26, 2009

SHOPPING - NILAI 3

Pasu Bunga N Buluh
Frame Gambar

24 mEI 09......Selepas balik dari umah orang kawin.........aku singgah kat NILAI 3.........Dekat jer dari umah aku......Dalam 10 minit..........sajer nak tengok.......cuci mata.........kalo berkenan beli............sumer yang aku beli untuk umah baru aku tue ler.............Depan tue...........gambar buah-buahan..........utk letak area meja makan........RM 30..........Yang belakang tue...........gambar ayat suci AL-QURAN........untuk digantung atas tempat televisyen.........RM 120.......3 unit sumernyer..........Pasu dan buluh tue pun aku beli kat NILAI 3............ Lingkungan harga RM 200............2 unit pasu dan buluh..........


No comments:

Post a Comment