CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Glitter Words
Glitter Words
Glitter Words

ALwaYs LoVe BoTh Of YoU

ALwaYs LoVe BoTh Of YoU

Sunday, May 17, 2009

PeRJaLaNaN 26 Apr 2009 (Ahad)

Azfar wif Ayah
Bekpes time di Hotel Seri Malaysia, Kuala Terengganu

mmmmmmmmm.........sedapnyer......Time nie tengah sarapan pagi kat Hotel Seri Malaysia, K. Terengganu .......Yang Bestnyer sarapan tepi pantai.......Seingat aku ler time tu aku makan roti canai jer......diet tau.......Selepas kami bersarapan baru ler kami mandi........Lepas check out kami bergerak ke Pulau Duyung kalo tak salah utk g umah anak-anak angkat My MUM..........cebuk jer nak g.......sesudah menziarah lebih kurang 4 buah umah........kami terus g Pasar Payang........Belum masuk barang yang nak shopping kat Pasar Payang kete dah penuh ngan pepokok yang dibawakan oleh anak angkat mak.........Macam Taman Bunga plak.....Azfar dah mengamuk jer coz tak cukup tido.......dah masuk kete baru nak tido ngengada tul dia........Azfar hanya diam biler Hubby aku dukung jer........Aku n Famili aku makan tengah hari dulu kat food court Pasar Payang dulu baru Hubby aku makan......Azfar plak cebuk ngan helikopter yang baru beli ngan Hubby aku tadi.......Selepas mengenyangkan diri, kami mula bershopping sakan ngan baju batik ler....t-shirt ler......keropok ler......dsb......Selepas tue kami terus bergerak ke Cherating coz.......Abah kata tido tempat yang on the way nak balik........Aku n Hubby sepakat utk tido di Cherating jer.......Sampai cherating dah agak lewat.......My Mum suh amik chalet jer.......cari punyer cari jumper gak......RM 60 1 bilik.......Amik 2 bilik......Hubby bayar kan......Tido terus ler.......sebab sebelum jumper chalet tadi kami dah berhenti makan.........




No comments:

Post a Comment