CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Glitter Words
Glitter Words
Glitter Words

ALwaYs LoVe BoTh Of YoU

ALwaYs LoVe BoTh Of YoU

Wednesday, May 27, 2009

PuTeRa HaTi KaMeE - MuHaMmAd AzFaR dAnIsH

- 2 tahun 4 bulan -
- 2 tahun 3 bulan -
- 2 tahun 2 bulan -
- 2 tahun 1 bulan -
- 2 tahun -
- 1 tahun 11 bulan -
- 1 tahun 10 bulan -
- 1 tahun 9 bulan -
- 1 tahun 8 bulan -
- 1 tahun 7 bulan -
- 1 tahun 6 bulan -
- 1 tahun 6 bulan -
- 1 tahun 5 bulan -
- 1 tahun 4 bulan -
- 1 tahun 3 bulan -
- 1 tahun 2 bulan -
- 1 tahun 1 bulan -
- 1 tahun -

Inilah PuTeRa KesaYaNgAn aku N Hubby..............My son MUHAMMAD AZFAR DANISH BIN MOHD ZAID..........Disalinkan di Hospital Universiti Kebangsaan Malaysia (HUKM)...........Kini dikenali sebagai Pusat Perubatan Universiti Kebangsaan Malaysia (PPUKM).............Tanggal 17 Januari 2007..........Sekarang sudah 2 tahun 4 bulan.........Dah bujang sket...........Jam 4.47 am............dengan berat 2.69 kg jer............Time bersalin lom ader kamera digital........pakai kodak lagi.............kalo rajin nanti aku scan...........Tanggal 16 Jan 07 tue, aku ader terlanggar printer my opis............My fren dah cakap jangan terbersalin plak.........Pastu malam nyer, aku N Hubby g makan kat PIZZA HUT, Warta, Bangi.......Ikut due date aku 25 Januari 2007..............Sbelum tido, kereta ku terbunyi alarm 2 hingga 3 kali............Pastu ku dah tertiba sakit perut macam budak mengeras jer........Kuar bilik air 2 hingga 4 kali...........Tapi aku cakap tak kuar tanda lagi nie..........Lastly, Hubby cakap jom ler g hospital...........Kalo takder paper tido umah mak mentua den kat Kg Malaysia Tambahan, Sg Besi............Baju sumer Hubby dah standby...........Sampai Hospital kul 2.00 am............Dr. check.........Dia bilang sudah bukak 4 cm dan mau pecahkan air ketuban..........Kul 3.30 am..........Aku ditolak ke LABOUR ROOM..........KUl 4.30 am............ bukaan 9 cm .............10 cm.........teran dan teran dan teran.............Kul 4.47 am...........Kuar le.........MY LITTLE CHARMING...........LIKE MY HUBBY.............Hubby pun azankan di telinga kanannyer...........Terima Kasih kepada My Hubby kerana...........setia menemaniku di saat2.........aku bertarung...........menghadiahkan sebutir permata .......untuk nyer...............HADIAH AKU YANG PALING BERHARGA UTK MU SAYANGKU.............



No comments:

Post a Comment