CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Glitter Words
Glitter Words
Glitter Words

ALwaYs LoVe BoTh Of YoU

ALwaYs LoVe BoTh Of YoU

Sunday, May 24, 2009

RuMaH Ku SyUrGaKu

Devider tengah
Ruang Naik Tangga
Ruang dapur
Ruang Masuk Umah
Almari Televisyen
Ruang Tamu
Hadapan Umah




Semasa Menunggu Giliran Penyerahan Kunci

Semasa dalam Proses Pembinaan
Rumah Contoh


Tanggal 24 Januari 2009, aku mula menduduki umah ini..........Pagi Sabtu, trak tentera telah datang ke umah sewaku di Bangi.............untuk mengangkat barang2ku yang tak beraper banyak............Hubby aku naik trak.........Aku N aZFAR naik kete ler...........Sebelum sampai aku sempat singgah kedai...........untuk beli makanan tengah hari bagi mereka yang memunggah.............Kul 1.00 ptg, sampai ler umah aku..........No. 616, Jalan Perdana College Height 15, 71700 Mantin, N9..........Rumah nie aku belia atas nama aku..........Rumah Teres 2 Tingkat...........RM 163,970.00.........Monthly RM 852.51 sen.........Tinggal sket jer gaji den............Kereta depan umah tue pun aku beli atas nama aku............RM 73,000.00 ++............Monthly RM 570++...........WRB 4182........ Nombor kete ku ini dibeli khas dengan harga.......RM 350.........samer ngan nombor motor Hubby aku .......... WNM 4182...........Sori ler umah bersepah sket.............Masih dalam peringkat menghias..........Baru 4 bulan kan............ Blom ler compelete lagi..........Ruang tingkat atas lom sempat amik gambar ler.............Nanti biler dah amik aku attach kan yer.............

No comments:

Post a Comment