CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Glitter Words
Glitter Words
Glitter Words

ALwaYs LoVe BoTh Of YoU

ALwaYs LoVe BoTh Of YoU

Wednesday, May 13, 2009

FAMILI AKU



Meh aku perkenalkan plak famili Hubby.....Nama ayah Hj Jemintan Lajin.....Nama mak Pn. Limah Hj Karim.....Kakak yang sulung Rozie Hj Jemintan.....Kakak yang Kedua Manisah Hj Jemintan.....Yang Ketiga Hubby aku.....Yang Keempat Mohd Zulfekar Hj Jemintan.....Yang Kelima Mohd Zamri Hj Jemintan.....Sumer adik beradik Hubby telah mendirikan rumahtangga.......Gambar nie diambil semasa Hari Raya Tahun 2008.....Kebetulan memang tahun lepas aku berhari raya di sana.....Tengahhari jer aku dah balik ke kampung ku.....







Meh aku perkenalkan famili aku.....Nama abah aku En. Alias bin Ahmad.....Nama mak aku Pn. Salmah binti Khairin.....Nama Angah aku Cik Nurzalina binti Alias.....Nama Adik Aku Cik Nurfadila Alias.....Aku merupakan anak yang sulung......Dan satu-satunyer yang baru berkahwin dan ader anak.......Anak aku adalah anak buah kesayangan.....Gambar nie diambil pada Hari Raya Tahun 2008..... Sedondon kan.....





First time aku wat blog nie yer.....mari aku perkenalkan famili aku.....Nama ku Norlisma binti Alias.....Aku mendirikan rumahtangga 4 tahun yang lepas.....bersama My Hubby Mohd Zaid Hj Jemintan.....Selepas hampir setahun mendirikan rumahtangga.....aku diberitakan khabar gembira.....aku disahkan mengandung.....aku dikurniakan seorang Putera Muhammad Azfar Danish bin Mohd Zaid.....Lahir pada 17 Januari 2007.....Nama Blog aku nie.....hasil gabungan nama aku N Hubby N azfar.....Kini aku menetap di rumah yang baru aku duduki awal tahun lepas.....beralamat No. 616 Jalan Perdana College Height 15, 71700 Mantin, N.9......Ikuti kisah aku dari semasa ke semasa.....Akan bermula dari Tahun 2009.



No comments:

Post a Comment