CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Glitter Words
Glitter Words
Glitter Words

ALwaYs LoVe BoTh Of YoU

ALwaYs LoVe BoTh Of YoU

Friday, May 15, 2009

Selamat Pengantin Baru (Azie/Wadie) Marang, Terengganu

Azie n Wadie
Ibu yang interframe
Azfar wif Ayah

Selepas sarapan pagi, kami sumer mandi ler.......masih busuk lagi time sarapan tue........jangan mare........Selepas siap lebih kurang kul 11.30 pagi................kami check out dan terus bergerak ke Bandar Marang........Kami kami singgah beli hadiah dulu ler.......Derang sumer turun kecuali aku coz Azfar tido ler.......My Mum belikan aku hadiah utk beri pada pengantin coz time aku bersalin dulu......pengantin nie beri hadiah............Lebih kurang kul 12.30 pm kami sampai di rumah pengantin..........Aku makan dulu coz My Hubby melayan Azfar yang buat perangai........Aku jaga Azfar plak time Hubby aku makan..........Tunggu punyer tunggu jam menunjukkan hampir kul 3 ptg baru pengantin bersanding.............Selepas jam 3.30 ptg baru aku berpeluang duduk dalam kete untuk ke Bandar Kuala Terengganu coz aku booking HOTEL SERI MALAYSIA kat saner........Lebih kurang kul 4.30 ptg kami tiba coz cari hotel tak jumper........Pusing sampai nak 10 kali dah.......Check in hotel RM 130 utk satu bilik (2 bilik - RM 260 + RM 40).......lepas check in aku rehat jap kat bilik.......Azfar plak ulang alik bilik nenek dia jer.......Dalam kul6.00 ptg, kami sumer kuar semula utk berjalan2.........Kami g area Masjid Terapung.......makan2 fishball cucuk ......keropok .......air..........Kitaorang g plak area Pantai BAtu BUruk.......Azfar tak nak berhenti duk main Taman PErmainan.........Beli aiskrim bukan Azfar yang makan.......Ibu Azfar ler yang makan........Bila dah nak maghrib, kitaorg gerak g makan ler.......area Bandar Kuala Terengganu.........Makan Malam.........satay pun ader..........Aku Bayar RM 51...........LEpas tue sebelum masuk hotel.......singgah dulu kat 7 Eleven.......beli coklat, biskut, air, rokok.....takut lapo plak malam kang.............


No comments:

Post a Comment