CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

ALwaYs LoVe BoTh Of YoU

ALwaYs LoVe BoTh Of YoU

Monday, July 12, 2010

JaLaN-JaLaN Di KLCC

On the way balik dari umah Ayah..........Kami bertiga singgah di KLCC...........Jalan-jalan kat saner..........Yang terasa macam berada di negara asing kerana ramai warga asing............Yang sesaje melepak dan buat macam negara dia.............Lepas mengeteh n beli barang seplastik 2..............Kami pun keluar dari KLCC menuju ke garden untuk melampiaskan hasrat Azfar nak bermain.............Sampai lencun baju dibuat oleh Azfar............Peluh meleleh membasahi baju..............Layan pic kami di sana..............

Sesi Jalan-Jalan

Ni plak pic Ayah n Ibu sedang melayan Azfar..............Yang sangat teruja untuk bermain di situ...........Teruja agaknya bila melihat permainan yang banyak.............sampai dah tak tau nak main yang mana satu.............Seronok sangat putera Ibu nie bile dapat main kan............Layan............

Sesi Bermain

No comments:

Post a Comment