CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

ALwaYs LoVe BoTh Of YoU

ALwaYs LoVe BoTh Of YoU

Monday, July 12, 2010

BaBy AzFaR YaNG MaNJa

Ni kisah putera Azfar yang sangat manja..............Kalo baru bangun tido...........Macam-macam perangai yang ditonjolkan............Masa Ibu sampai Azfar memang sedang nyenyak tido............Bila Ibu angkat mula le buat perangai............Tak menentu............Perangai yang ini ialah sibuk nak duduk atas Ibu bile Ibu sedang memandu...........Nasib baik le kete Ibu auto...........Kalo tak sangat jenuh Ibu nak memandu..........Ye le dah besar panjang plak tue...........Kaki dah menjela-jela pun nak duk kat Ibu............Kete sket punyer besar pun Azfar tak nak duk tempat lain............Layan kan jer ler.............Nasib baru sorang jer anak bujang Ibu nie..........Kalo ada baby lepas nie macam maner plak agaknya karenah Azfar...........Yang bakal Ibu tempuhi hari-hari.............Layan............

Ibu je yang lebey-lebey
Muka Azfar yang poyos
Siap ada air liur basi le sayang




No comments:

Post a Comment