CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Glitter Words
Glitter Words
Glitter Words

ALwaYs LoVe BoTh Of YoU

ALwaYs LoVe BoTh Of YoU

Wednesday, July 1, 2009

My TeAm - NeT BaLL

Aku jadi GD yang paling penat - GA dia walaupun dah tua aktif siot....
Yang maner satu nie...muka penat
Nuklear Malaysia - Baju Merah
SIRIM - Baju Oren
Time ni aku main NET BALL utk Agensi tempat aku keje............NET BALL nie aku suker tgk jer sebenarnya.............Bukan untuk jadi pemain.........coz main net ball nie penat.......hikhikhik.......kene banyak lari kan diri dan mengejar / menjaga lawan..........Aku jadi GD time nie............Sukan Kementerian Sains , Teknologi & Inovasi.............Kami dapat tempat kedua time nie..............Kalah pada SIRIM ler...........Time nie main di Stadium Tertutup kat area Serdang..............Aku pun dah tak ingat nama dia..............dah hampir setengah tahun ler.......... Gambar aku main VOLLEY BALL jer tak sempat nak snap..........Game VOLLEY BALL pun group kami dapat tempat kedua...........Kalah ngan MIMOS..........

No comments:

Post a Comment