CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Glitter Words
Glitter Words
Glitter Words

ALwaYs LoVe BoTh Of YoU

ALwaYs LoVe BoTh Of YoU

Friday, July 3, 2009

HaRi JuMaAt - BeLi JaNgAn TaK BeLi

warna hijau lagi
Ni le tempatnyer

Kalo ikutkan perasaan minggu lepas.............tak g memaner.............tetiba kawan ku Mimi tu anak dia masuk wad...........ingatkan nak g tengok anak dia...............try cal hp, masuk voice mail.............tinggal aku ngan membe sorang lagi nie yang hilang arah tujuan..............Aku amik keputusan nak g BILLION jer............Ader pameran buku.............Kebetulan plak..........My Bos ader kat opis ari nie.............Banyak plak keje yang nak dibuat bila aku tinggal sesorang nie............So, kul 12.30 baru check out..............Aku terpaksa bekejar ngan keje my bos nie pasal aku takkan nampak muka dia sampai 23 hb Julai 09 nie..................Coz dia ada keje luar dan sambung terbang plak ke Vienna.............Tumbuh tanduk ler kepala aku ini............Jangan mare ar..............Kami terus menuju ke Billion..............sampai saner aku terus menuju ke Kedai Baby ler................Aku sambar tracksuit dan baju utk azfar bersama bottle brush...............RM 37+++................Pastu aku naik ke tingkat atas.............utk melihat-lihat dan terbeli plak baju hubby aku..............RM 30+++.............sebab minggu lepas aku terbeli baju aku jer..............so minggu nie pepandai ler aku belikan baju dia plak............Jangan mare................Lepas tue kami terus blah...............pasal kawan aku sorang nie half day nak g wat roadtax kete.................aku pun antar dia ke Stesen Komuter...............Sebelum tue kami singgah minum cendol & makan kuih dulu kat Bangi Lama................RM 4.40...............Pastu aku terus balik opis utk menyiapkan keje lagi.....................Aku sampai opis kul 2.30 petang.............Kira awal tue bagi aku...................



2 comments:

  1. baju baru lah yer yg balik dari umah kak zue smlm tu...hehehe..

    ReplyDelete
  2. compem......aku dah agak dah mesti ader yang perasan

    ReplyDelete