CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

ALwaYs LoVe BoTh Of YoU

ALwaYs LoVe BoTh Of YoU

Tuesday, August 3, 2010

KeReTa ConTroL BaRu AzFaR

Sudah tersangat lama rasanya diri ini tidak berbelog..............Ini disebabkan tak buleh dah nak upload pic macam bese.............Tu tandanya pic dalam belog putera azfar sudah lebih dari storage yang digunakan.............Kesian Ibu Azfar.............Terpaksa setop berbelog sebab nak repair untuk mengupgradekan pc nya............Ini cerita memang dah lama berlalu tapi Ibu setia nak memasukkan pic nie jugak...........Ini semua penangan Azfar yang memang nak mengenakan Ayah.............Kebetulan Ibu ajak Ayah pergi Tesco Semenyih...........Nak beli barang sket............Sebelum tu Azfar memang dah sibuk nak kereta control jer...........So Ayah singgah le kedai ni dulu utk menyempurnakan hajat Azfar mendapatkan kereta control............Tengok jer riak wajah Azfar bile dah mendapat barang yang dihajati...........Layan........
Ayah sedang membayar

Posing jap dengan kereta yang ada
Azfar sedang test control kereta



No comments:

Post a Comment